3 серпня в Українському кризовому медіа-центрі відбулася відкрита дискусія “Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва”. Представники міської адміністрації, а також активісти й експерти в галузі екології, клімату, транспорту та управління містом проаналізували ситуацію із забрудненням повітря у Києві й обговорили, які кроки необхідні для екологічного майбутнього міста.
Рівень забруднення міського середовища у Києві критично перевищує граничні норми: забруднення повітря діоксидом азоту у 4-5 разів, формальдегідом — у 3-4 рази.
“За останні 40 років викиди від транспорту, переважно приватних автівок, виросли в два рази. Це є причиною глобальної зміни клімату та забрудненого повітря у містах, — коментує Марія Сторчило, координатор транспортної кампанії Екоцентру, — єдиним правильним шляхом у цій ситуації є відхід від автомобілецентризму. Правильно розставлені пріоритети в транспортній політиці міста дозволять скоротити викиди парникових газів щонайменше на 20%”.
“Інвестиції у громадський транспорт і велоінфраструктуру виправдали себе у європейських країнах, зокрема зменшенням кількості викидів від автотранспорту. Станом на сьогодні Київ не має затвердженої велоконцепції. Велоінфраструктура Києва розвивається, але точкові заходи не допоможуть місту”, — заявила Марина Блудша, медіакоординатор Асоціації велосипедистів Києва.
За словами експертів та експерток, головним пріоритетом у транспортній політиці міста мають бути люди з інвалідністю, за ними — пішоходи, далі — велосипеди і громадський транспорт, і лише на останньому місці — приватні автомобілі. “Першим кроком до зміни транспортної політики має стати розробка і ухвалення Плану сталої міської мобільності для Києва,” — зазначив Іван Вербицький, аналітик центру CEDOS і редактор Mistosite.
“Департамент транспортної інфраструктури почав розробляти План сталої мобільності Києва до 2030 року і планує завершити це до середини 2017 року, — заявив директор Департаменту Сергій Майзель. — З тактичних заходів планується зробити пішохідною Бесарабську площу, де зараз спостерігається високий рівень забруднення повітря через перевантаження автомобілями”.
За додатковою інформацією звертайтесь:
Ганна Гуз
координаторка транспортної кампанії Екодії
тел. 093-595-1094
anna@ecoact.org.ua
Ми детальніше поговоримо про План з точки зору збереження довкілля у процесі відновлення.
Екодія розповіла про можливості використання бази даних щодо масштабних інвестицій у землю.
Платформа стала місцем, де представники вугільних громад мають змогу почути один одного, поділитися зворотнім зв’язком…
З якими результатами вони завершилися, розповідаємо далі.
Для реалізації енергоефективних проєктів на основі цих досліджень необхідно об’єднати зусилля громадянського суспільства та органів…
ГО «Центр екологічних ініціатив «Екодія» оголошує конкурс на посаду виконавчого директора.