«Екоцентр» запрошує медійників створити Long-read на екологічну тематику за 16 годин!
Для роботи над цим креативним проектом «Екоцентр» шукає гіпертворчих репортерів, редакторів, відеожурналістів, майстрів інфографіки та віртуозів фотошопу, фотокореспондентів, дизайнерів, коректорів та СММщиків, які хочуть згадати як воно – творити без редакційних обмежень!
Лонгрід (“longread”, довге читання) – новий формат подачі текстової інформації в Інтернеті. Коли віртуального тексту багато, його розбивають всілякими вставками: роликами, презентаціями, інтерактивними картинками, цитатами, виносками і т.д. Тому лонгріди часом нагадують інтерактивну карту або інфографіку, за допомогою якої читачі можуть повністю зануритися в історію.
Першим лонгрідом в світі прийнято вважати публікацію видання “Нью Йорк Таймс” “Snow fall“, що вийшла в 2012 році.
Робота над проектом розпочнеться о 10.00 20 червня (субота), а готовий long-read буде опубліковано о 02.00 21 червня.
У програмі роботи над проектом:
1. Створення неймовірного long-read
2. Знайомство з прогресивними колегами
3. Захоплюючий брейн-шторм
4. Творчість, Креатив, Драйв
5. Робота над коротким фільмом про long-read за 16 години
6. Важка робота над контентом
7. Незабутній вихідний у колі невиспаних, але реалізованих медійнихів!
Робота над українськи еколонгрідом пройде у офісі «Екоцентру» (центр Києва).
«Екоцентр» забезпечить учасників смачним вегетаріанським обідом та напоями.
Для участі у відборі, будь ласка, заповніть онлайн-анкету! Дедлайн – 23.00 середи, 17 червня. Підтвердження участі учасники отримають не пізніше 18 червня.
Контакти:
press@necu.org.ua
(098) 913 83 29 Вікторія
Наш майбутній хештег: #LR16
P.S. Екотематика – це не тільки велосипеди, сміття, зоозахист й вегетаріанство! Ви будете в шоці, коли дізнаєтесь, скільки тем на вас чекає! )