Очікуваний початок роботи: січень 2021 року
Зайнятість: 50 %
Центр екологічних ініціатив “Екодія” – це громадська організація, яка об’єднує експертів і активістів навколо ідеї збереження довкілля. Ми ведемо боротьбу за протидію зміні клімату, чисте повітря для всіх, розвиток сталого транспорту та сільського господарства України. Наша Місія – діяти на захист довкілля через вплив на прийняття рішень і розвиток активної спільноти.
Ми шукаємо саме тебе – адміністратора/ку, який/яка любить добре налагоджені процеси і мріє розвиватися у сфері адміністрування й діловодства в одній з найбільших громадських організацій України.
Основні завдання:
- Підтримка роботи керівних органів Екодії
- управління вхідними каналами комунікації
- підтримка кадрових процесів та відряджень
- регулярні офісні закупівлі та створення комфортних умов роботи
- організація зберігання обладнання Екодії
Вимоги до кандидатів:
- Грамотність та вільне володіння українською мовою
- Розуміння пріоритету мети над формальністю у впровадженні операційних процесів,
- Уважність до деталей, посидючість
- Стресостійкість й вміння знаходити спільну мову з людьми різних поглядів й стилів спілкування
- Здатність спілкуватися з емпатією до співрозмовника, в т.ч. письмово і телефоном
- поділяти цінності Екодії – https://ecoaction.org.ua/pro-nas
Перевагу буде надано кандидат(к)ам, які володіють знаннями й освітою у дотичній сфері та мають досвід роботи відповідно до основних завдань посади.
ГО “Екодія” пропонує офіційну заробітну платню, що відповідає рівню оплати праці у громадських організаціях, надихаючий робочий клімат, можливість отримати нові знання, навички та професійне зростання.
Прохання надіслати резюме (CV) українською та супроводжуючий лист зацікавленості (коротке пояснення, чому Вам цікава ця вакансія й як Ваш досвід/знання відповідають вимогам до кандидатів) окремим файлом не пізніше 9:00 24 січня 2021 року на jobs@ecoact.org.ua. Документи, надані пізніше, розглядатися не будуть, про результати ми повідомимо електронною поштою.
Чекаємо на Вас у нашій команді!