Метою оцінки є визначити початкову впізнаваність бренду організації, а саме – визначити частку дорослих громадян України (18+) , які впізнають логотип організації, добре поінформовані про Екодію, її діяльність.
До участі запрошуються дослідницькі агенції, які мають досвід у проведенні соціологічних опитувань і готові запропонувати рішення відповідно до нашого Технічного завдання.
Тендерна пропозиція має містити
- Інформація про постачальника послуг;
- Зміст пропозиції;
- Строки проведення соцопитування та представлення результатів;
- Кошторис із деталізацією вартості послуг та графіком платежів (бюджет просимо подати у гривнях із переліком статтей витрат і зазначенням вартості робіт із урахуванням ПДВ, якщо заявник є платником ПДВ);
- Повне найменування вашої юридичної особи або код ЄДРПОУ, для ФОП – індивідуальний податковий номер.
- Контактну інформацію
- Підпис, дата
- Підписаний Лист про відповідність
Критерії відбору
- Відповідність тендерної пропозиції Технічному завданню;
- Вартість надання послуг;
- Строки надання послуг.
Умови участі у тендері
Тендерну пропозицію просимо надіслати нам на електронну скриньку vp@ecoact.org.ua, вказавши у темі листа «Пропозиція з оцінки впізнаваності бренду через соціологічне опитування».
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 6 вересня 2020
Результати розгляду тендерних пропозицій стануть відомі 7 вересня 2020 року.
Більше інформації ви знайдете у технічному завданні: Завантажити (PDF).