Щороку транспортним сектором виробляється значна кількість парникових газів та шкідливих викидів, які впливають не лише на навколишнє середовище, а й на здоров’я людини, стаючи одним із факторів збільшення кількості серцево-судинних, алергійних, онкологічних та захворювань дихальних шляхів.
Щоб зменшити негативний вплив транспорту, були розроблені принципи сталої мобільності: задовольняти потреби сучасності, не ставлячи під загрозу можливість наступних поколінь задовольняти власні потреби. Розвиток сталої мобільності дозволяє не тільки покращити доступність населення до послуг і робочих місць, а й зменшити екологічне забруднення від транспортного сектору.
У 2020 році пандемія COVID-19 поставила нові виклики перед містопланувальниками та транспортними інженерами і показала важливість ефективності транспортних систем та правильного розподілу пріоритетів.
«Стала мобільність під час пандемії» стала основною темою Четвертої Міжнародної освітньої школи зі сталої мобільності, яку вже вчетверте організовують працівники кафедри транспортних
систем і логістики Харківського національного автомобільно-дорожнього університету у співпраці з Технічним університетом Дрездена.
У цій публікації представлені зведені записи лекцій Школи мобільності, що прагнули дати відповіді на запитання: Як впливає пандемія на транспортну поведінку людей і сталий розвиток міст? Що ми можемо зробити для збереження здоров’я й успішного та збалансованого життя мешканців? Транспортне планування у період пандемії — «win-win» or «lossloss»? Як використати нові технології збору даних для покращення транспортної мобільності населення?
Ця публікація може бути корисною студентам та всім, хто цікавиться темою сталої міської мобільності.
Завантажити публікацію:
IV Міжнародна освітня школа зі сталої мобільності: Вплив пандемії на мобільність (PDF)